неделя, 20 декември 2009 г.

Шоколадови бисквити Трюфел

Продължавам с правенето на Коледните сладки.  Този път с рецепта , която видях в Гответе с мен в изпълнение на Манче, за шоколадови бисквити Трюфел. Рецептата е на Юлето от Гответе с мен ! Благодаря, Юле за интересната рецепта !!!
Промених някои неща по рецептата.. Ето по какъв  начин я направих....


Необходими продукти::


200 г начупен/нарязан шоколад
90 г краве масло
110 г захар
щипка сол
3 яйца
1 ч л ванилова есенция
230 г брашно
25 г какао на прах (2 1/2 с.л.)
1 ч л бакпулвер
1/2 чаша  пудра захар за овалване



 

Приготовление:

Разтопява се шоколада и кравето масло в микровълновата или на водна баня. Прибавят се захарта, ванилията и  едно по едно яйцата, които добре се разбиват. Добавят се и сухите съставки , които предварително са претеглени и смесени, а брашното  пресято.
Тук аз промених количеството на брашното и на бакпулвера по свое усмотрение.  
Сместа се оставя в хладилник , поне час за да стегне.
Оформят се малки топчета които се овалят обилно в пудра захар. Пекат се в предварително загрята  фурна за не повече от 10 минути.
Когато се надуят и  разпукат, вече са готови. Не трябва да се допуска да прегарят, защото ще горчи от шоколада, който е в досег с тавичката.


7 коментара:

di_ani каза...

Мила Ваня,
прекрасни трюфелни сладки -
и като вкус, вид, и аранжировка.
Снимките са неустоими...
Днес ти желая добри гости,
да ти донесат
здраве, късмет и благоденствие!
Сърдечен поздрав, Диана

Dimitrana S. каза...

Аууу... как симпатично се усмихват с тия пукнатинки, сякаш подканят: 'Вземи ме.. вземи! Хапни ме.. хапни!' :-)))

Всичко най-добро на днешния ден - Игнажден, Ванче: да е хубава, здрава и богата идващата година!

Vania каза...

Добре дошла днес, Диди!
Ти си моят "полазник" в днешният ден !!!
Драго ми е да те посрещна тук на днешния ден,като човек, който вярва в Господ, уважава, зачита и спазва християнските ценности и традиции.
Радвам се, че именно такъв човек е моят гост в днешния хубав празник :)
Считам, като добра поличба, че една истинки вярваща християнка е "дошла,на гости за да ми донесе" една искрица от своята вяра в любовта, приятелството и разбирателството между хората.
Да се помолим в днешният ден, за здраве, мир, разбрателство и много любов между хората!!!
Амин !

Vania каза...

Мила ми Дими , да е хубава , здрава и богата и за теб тази година !!!
Любов, топлина, семеен уют , благоденствие и берекет да има в твоя дом !

Dani каза...

Много съблазнителни трюфелчета,Ваня.Да е богата от към всичко новата година за семейството ти:)Здраве и много положителни емоции ти пожелавам от сърце:))

Ирина Купенска каза...

И аз съм правила тези сладки - наистина са неустоими. :-)

Поздрави и хубава вечер!

Vania каза...

Дани, много мили пожелания.Благодаря ти от сърце !!!

Иринче, аз ги правя за пръв път, но няма да е за последен. И децата ги харесаха :) А те са моят коректив..... :)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails